КЪМПИНГ ПРОПАГАНДА

неделя, 25 август 2013 г.

ГНЯВ

Не съм простак, това си личи от постовете ми, независмо, че жана ми твърди друго. Тя вероятно има основание, защото ме е виждала да псувам, като долен каруцар мизерията и безумията в България..

Бесен съм на наглата и категорично тенденциозна политика за заграбване на българското Черноморие и българска земя по принцип от шепа алчни келеши, които освен че нямат никаква култура и чувство за естетика, но нямат и елементарни познания за бизнес. Бесен съм и на масовата паплач от цигани и вциганенни българи, която краде и унищожава дребните неща и живота на обикновения човек.. Келешите са навсякъде и затриват всичко по пътя си.

Къмингите в България са една нищожна част от загубеното. Гневът ми е породен не само от фриволно леещия се бетон по скали и дюни, където Ви хрумне, но и от целенасочените действия на власт имащи и техните протежета да деформират действителността. Пример за това са поредицата анти къмпинг статии през изминалите 3-4 седмици в печатни и електронни издания, очернящи в основата си този уникален начин на живот. Не смятам да препубликувам нищо от нескопосаните материали, но всеки който иска може да потърси в Google новини за какво става въпрос.

Беснеейки отчаяно стигам до нови още по-смущаващи ме заключения, че изход няма и борбата е безмислена. Огледайте се, примерите са около нас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар