КЪМПИНГ ПРОПАГАНДА

четвъртък, 1 октомври 2009 г.

Впечатления от статистиката на CAMPINGa

Сезонът за повечето къмпингуващи завърши и това се вижда по спадналия интерес към страниците на блога с почти 2/3-ти. Определено интерес към такъв информационен източник има и българите жадно поглъщат всичко ново. Това установих лично през юли и август, когато блогът имаше по 30-40 уникални читатели дневно. Посетителите са предимно от България /от почти всички големи населени места в страната/, но има интересуващи се от цяла Европа, САЩ, ЮАР, дори и от Бразилия! За краткото му съществуване от 23.07.2009-та до момента 01.10.2009, CAMPINGa е привлякъл над 1500 читатели, които са прегледали над 3000 пъти страниците му.

Очевидна е свръх слабата социализация на читателите. Независимо от възможността да "изразяват" анонимно впечатления от постовете, еденици са го направили, а гласувалите в анкетата са само 20 /като изключвам моя и гласа на жена ми!/. Коментари фактически липсват. Това не ме учудва, напротив доказва тезата ми, че българите са много далече от европейския къмпинг начин на живот и задълбочения интерес по темата.

Сама по себеси анкетата показва, че най-предпочитаното място за къмпингуване в България е морето! И точно от там трябва да започне възстановяването на българската къмпинг среда.

Аз ще продължа с писането и показването на къмпинг съвремието, но се надявам и да се появят доблестни читатели, които да критикуват или подкрепят идеята ми за по-добър къмпинг начин на живот в България!